Datalab PANTHEON™ - Roba

DataLab PANTHEON™ u izborniku Roba udružuje prijem i izdavanje računa, međuskladišne prijenose, materijalno knjigovodstvo i praćenje zaliha. Za potrebe maloprodaje, u program je uključen i modul POS. Već nakon kratkog pregleda izvršnih sposobnosti pojedinih funkcija, jasno je da je podržana itekako zahtjevna trgovina ili proizvodna organizacija.

Informacije o robnim tokovima možemo pratiti čak do pojedine jedinice. Potpuno prilagodljiv mehanizam praćenja pojedinog komada, te mogućnost šifriranja sa serijskim brojevima podržava i najstrože standarde sljedivosti.

U programu je moguće i oblikovati dokumente promjene cijena. Isti se mogu oblikovati ručno za pojedine proizvode, grupno ili neposredno iz samih dokumenata prijema i izdavanja.

Kod materijalnog knjigovodstva moramo spomenuti mogućnost praćenja komisijskog poslovanja, a za automatski prihvat su pripremljeni i inventurni popisi, koje zbog jednostavnosti možemo obavljati češće.

DataLab PANTHEON™ omogućava i periodičko fakturiranje; u programu postavimo, što i kome želimo obračunati u redovnim vremenskim intervalima (npr. najamninu ili pretplatu), a program se pobrine za generiranje računa.

Za potrebe Intrastat izvještavanja je u programu ugrađena automatika oblikovanja izvještaja, koji se mogu predavati neposredno na CURS odn. SURS preko aplikacije ZZiNet.

Praćenju nositelja troškova je namijenjen istoimeni modul. Omogućava povezivanje primljenih i izdanih računa, putnih naloga, plaća, neposrednih troškova ... To je idealan alat za inženjering poduzeća, te organizacije s ABC-metodologijom praćenja troškova, jer svaki posao sadrži svoju mikrobilancu.

U modulu Roba automatski pratimo i evidencije PDV.

U programu je omogućen i cjelovit pregled nad dokumentom, što bitno pridonosi produktivnosti korisnika pri radu s programskim paketom. U svakom dokumentu vidimo sve dokumente i druge zapise, koji se nadovezuju na izabrani dokument.

Brojni obračuni izdanih i primljenih računa, materijalnih prometa, izvještaja za ambalažu i pregledi zaliha nam omogućavaju raznovrsne usporedbe podataka i analize, koje su nužno potrebne u svakodnevnom poslovanju.


Sadržajne pojedinosti

     

Izdati računi

• Različiti tipovi fakturiranja (maloprodaja, veleprodaja u domaćoj ili stranoj valuti)
• Automatsko razduživanje skladišta
• Mogućnost praćenja sastavljene ili ambalažirane robe (npr. nameštaj)
• Ručno ili automatsko izdavanje serijskih brojeva
• Mogućnost proizvoljnog oblikovanja ispisa izdanog dokumenta
• Ispis otpremnice i transportnog lista bez dodatnog upisivanja
• Mogućnost periodičnog fakturiranja
• Podrška komisijskoj prodaji
• Izdavanje otpremnica i oblikovanje zbirnih računa na osnovu njih
• Automatsko pretvaranje narudžbe u račun sa mogućnošću korekcija
• Automatsko oblikovanje blagajničkog prijema kod plaćanja gotovinom
• Prilagođena maska za POS blagajne
• Praćenje kupovina kreditnim karticama, mogućnost praćenja programa lojalnosti
• Mogućnost plaćanja na rate
• Automatsko oblikovanje blagajničkog prijema kod plaćanja gotovinom
• Mogućnost oblikovanja računa za primljene i dane predujmove i automatsko oblikovanje negativnih računa predujmova na osnovu izdanog računa, i mogućnost oblikovanja računa za vlastitu potrošnju
• Mogućnost raspodjele dokumenta na odjele i nositelje troškova

Prijenosi

• Jednostavan prijenos robe sa skladišta na skladište
• Mogućnost automatskog oblikovanja međuskladišnog prijenosa dodavanjem narudžbe, dokumenta, ...
• Praćenje kalkulacije na izdajnom i prijemnom skladištu
• Mogućnost internog obračuna između odjela i nositelja troškova unutar nositelja troškova robe

Inventura i promjena cijene

• Automatsko traženje stanja ili djelomičnog stanja zalihe za nekom skladištu,
• Jednostavan unos inventurnog stanja u program,
• Automatsko oblikovanje inventurnih viškova i
• Oblikovanje dokumenta promjene cijene, automatsko utvrđivanje zaliha i knjiženje.

 

 

Primljeni računi

• Različiti tipovi i numeriranje ulaznih računa (roba, materijal, uvoz, prijemi EU, troškovi poduzeća, troškovi projekata)
• Podrška za račune predujmova i njihovo automatsko zatvaranje
• Automatsko zaduženje skladišta
• Oblikovanje primljenih računa dodavanjem narudžbe i kontroliranje isporučenog s naručenim
• Terećenje primljenih proizvoda neposrednim (neposredni troškovi, transport ...) i zavisnim troškovima (carina itd.)
• Oblikovanje dostavnica i na osnovu njih i zbirnih računa
• Mogućnost oblikovanja računa predujmova i automatsko oblikovanje negativnih računa predujmova na osnovi primljenog računa
• Određivanje konta troška na nivou dokumenta ili na nivou pozicije
• Mogućnost raspodjele dokumenta na odjele i nositelje troškova ručno ili automatski ključevima za raspodjelu
• Mogućnost plaćanja na rate
• Automatsko oblikovanje blagajničkog izdatka pri plaćanju gotovinom
• Automatsko oblikovanje platnog naloga iz dokumenta prijema

Nositelji troškova

• Praćenje troškova i prihoda po pojedinim nositeljima troškova (projektima)
• Svi dokumenti (narudžbe, računi, putni nalozi, plaće) podržavaju praćenje preko nositelja troškova
• Analiza nositelja troškova, uključno s bilancom uspjeha i stanja

Obračuni

• Ispis skladišnog kartona i pregled trenutne zalihe
• Pregled prošlosti i slobodnih serijskih brojeva
• Periodični obračun preuzetog odn. prodanog
• Obračun izdanih računa i razlike u cijeni po plaćenoj realizaciji
• Pregled trenutne, slobodne i minimalne zalihe
• Usporedba prihoda i rashoda
• Trgovačke evidencije
• Obračun po pojedinim proizvodima, po klasifikacijama (odn. grupama proizvoda), po prodavaču, po skladištima, odjelima, nositeljima troškova itd.
• Dinamička obnavljanja zalihe i ponovni preračuni prometa po metodama FIFO, prosječne i stalne cijene
• Izvještaji za rukovanje ambalažom

 

     
 
 
Narudžbe Roba PDV Carina Servis
Proizvodnja Računovodstvo Financije Osnovna sredstva
Kadrovi Plaće Putni nalozi Poslovna inteligencija