DataLab PANTHEON™ - Servis

Modul Servis je namijenjen poduzećima, koja u okviru svog poslovanja obavljaju i servisnu djelatnost ili za prodane proizvode daju garanciju. Za servis je karakteristično da prometi prijema i izdavanja moraju biti izravnati. Koliko komada smo primili, toliko moramo i izdati, zamijeniti s drugim ili zatvoriti s izdanim, odn. primljenim odobrenjima i obrnuto. Zato je za servisnu djelatnost predefinirano Skladište reklamacija, na kojem zalihu vodimo količinski i vrijednosno.

Za praćenje reklamacija kupaca imamo u programu na raspolaganju i Servisni nalog, gdje na jednom mjestu u servis preuzimamo reklamiranu robu, nakon popravka je izdajemo nazad, zamijenimo s drugim proizvodom ili zatvorimo s odobrenjem. Kod prijema reklamiranih proizvoda u servis program i provjerava da li je kupac stvarno kupio neki proizvod kod nas, s kojim dokumentom i da li je proizvod još u garanciji. Pritom imamo, glede na to da li su artikli još u garanciji ili ne, u programu mogućnost obračunljivog ili neobračunljivog povrata reklamiranih proizvoda kupcu.

Praćenje reklamacija dobavljačima, dakle proizvoda, koje pošaljemo dobavljačima nazad u reklamaciju, odvija se preko dokumenata izdavanja reklamiranih proizvoda dobavljaču, koje zatim zaprimamo nazad prijemom, odn. u slučaju primljenog odobrenja od strane dobavljača reklamaciju zatvorimo.

Pregled otvorenih, odn. zatvorenih reklamacijskih zahtjeva, kako kupaca, tako i dobavljača, i njihov sadržaj možemo naći u obračunu modula Servis.

Sadržajne pojedinosti

     

Reklamacije kupaca

• Podrška vlastitom servisu
• Podrška za reklamacijske zahtjeve i servisne naloge
• Vođenje proizvoda po serijskim brojevima i kupcima, te garancijskim rokovima
• Pregled dugovanja kupcima, izdavanje zamjenskih proizvoda, fakturiranje servisnih zahtjeva, povezivanje servisnih zahtjeva s odobrenjima.

 

 

Reklamacije dobavljačima

• Automatsko oblikovanje dokumentacije za slanje reklamacijskih zahtjeva dobavljaču na osnovi primljenih računa i stanja skladišta
• Mogućnost zatvaranja servisnih zahtjeva sa zamijenjenim proizvodima i povezivanja servisnih zahtjeva s odobrenjima
• Obračun dugovanja dobavljača s osnova reklamacijskih zahtjeva

 

     
 
 
Narudžbe Roba PDV Carina Servis
Proizvodnja Računovodstvo Financije Osnovna sredstva
Kadrovi Plaće Putni nalozi Poslovna inteligencija